Życie bez pracy51 min
Jak możemy wyrwać się z wyścigu szczurów. Praca zużywa zasoby ludzkie – a przy okazji także zasoby Ziemi. Aby uniknąć wielkiego wypalenia, niektórzy proponują: bezwarunkowy dochód podstawowy, zorganizowane ograniczenie wzrostu – albo radykalne wyjście z rynku pracy. Gotowi zakasać rękawy… żeby nic nie robić?