O lume fără muncă51 min
Munca epuizează resursele umane – și, odată cu ele, și resursele Pământului. Pentru a evita epuizarea totală, „Tracks” propune câteva soluții: venitul universal de bază, reducerea organizată a creșterii economice – sau o retragere radicală de pe piața muncii. Sunteți gata să vă suflecați mânecile – pentru a nu face nimic?