A Life Without Work51 min
Working wears us out as human beings and wears out the Earth too. To avoid the big burn-out, Tracks has a few solutions at hand: a universal basic income, a deliberate reduction in growth , or a radical exit from the labour market. Ready to roll up your sleeves and do nothing?