Félix Vallotton
Félix Vallotton, malarz, grafik, pisarz. Jego twórczość, choć od jego śmierci mija sto lat, przyciąga swoją nowoczesnością i nawiązaniami do klasyki. W centrum ten oryginalny artysta stawia kobietę.