Rainer Maria Rilke
Twórczość Rilkego zapisała się zarówno w historii literatury, jak i w kulturze popularnej. Ten portret, oparty na tysiącach stron osobistych archiwów, oddaje hołd jego najważniejszym dziełom – od „Listów do młodego poety” po jego ostatnie i najbardziej ambitne dzieło – „Elegie duinejskie”.