Ocaleńcy z festiwalu Supernova32 min
7 października terroryści Hamasu przeprowadzili najkrwawszy atak na Izrael. Jednym z celów był festiwal muzyki elektronicznej Supernova. Podczas ataku zginęło 384 uczestników, a czterdziestu zostało zakładnikami terrorystów. Piątka ocaleńców opowiada o tym strasznym dniu i sposobach na radzenie sobie z traumą.