Semret
Pochodząca z Erytrei Semret i jej 14-letnia córka Joe mieszkają samotnie w Zurychu. Dziewczynka chodzi do szkoły, a Sermet pracuje w szpitalu, gdzie ubiega się o przyjęcie na kurs dla położnych. Kiedy Joe zaczyna zadawać coraz więcej pytań o swoje pochodzenie, jej matka musi się zmierzyć z długo tłumionymi wspomnieniami i traumami.