100 sezonów
Poetycki autobiograficzny debiut filmowy Giovanniego Bucchieriego, byłego tancerza Szwedzkiego Baletu Królewskiego od lat żyjącego z zaburzeniem afektywnym dwubiegunowym. Amatorskie filmy z lat 90. XX w. ilustrujące jego występy oraz nagrania chwil spędzanych z jego pierwszą wielką miłością - Louise, nakładają się na współczesne ujęcia rejestrujące fragmenty teraźniejszości. To opowieść o pasji, ambicji i niegasnącym uczuciu.