Śmiech przez łzy
Joseph i Sonya są najlepszymi przyjaciółmi i choć nie są parą, to wspólnie wychowują swojego kilkuletniego synka Pino. Podczas gdy Joseph pracuje nad nowym filmem i stara się pozbierać po rozpadzie swojego związku z Markiem, Sonya pogrąża się w coraz głębszej depresji. W czasie jej hospitalizacji Joseph próbuje pogodzić obowiązki rodzinne z artystycznymi ambicjami.