Sad Jokes
Joseph and Sonya are close friends raising their young son Pino together. While Joseph, a filmmaker, works on a new project and struggles to come to terms with his break-up with Marc, Sonya gradually sinks into depression. When she is hospitalised, Joseph is forced to juggle family life with his artistic ambitions.