Ofiara
Irina jest samotną matką, która wraz ze swoim 13-letnim synem Igorem wyemigrowała z Ukrainy do Czech. Pewnej nocy chłopiec zostaje znaleziony nieprzytomny na klatce schodowej w swoim bloku. Kiedy odzyskuje przytomność twierdzi, że został pobity przez trzech Romów. Sprawa brutalnej napaści rozgrzewa lokalną społeczność i staje się przedmiotem politycznych rozgrywek. Irina ma jednak coraz więcej wątpliwości co do prawdziwości całej historii.