orbit
Musicverse łączy koncerty w berlińskim planetarium (Zeiss Großplanetarium) z wizualnymi projekcjami generowanymi przez sztuczną inteligencję. Zespół orbit (stworzony przez berlińczyka z wyboru Marcela Heyma) wykorzystuje morfing, aby stworzyć wciągający sztuczny świat, obok którego nie sposób przejść obojętnie.