orbit
The Zeiss Planetarium in Berlin is the host for Musicverse, a series of concerts enhanced by AI-generated visual elements. Orbit, the band of Marcel Heym, uses morphing to create half-artificial, half-realistic worlds populated by mushrooms and goldfish.