Koniec stereotypów na temat furries!13 min
Furries to osoby z subkultury skupionej wokół antropomorficznych futrzaków. Nie wszyscy akceptują tę pasję – furries spotykają się z ogromnym niezrozumieniem w społeczeństwie. Spotykamy się z kilkorgiem z nich, by lepiej zrozumieć, jakie potrzeby może zaspokajać posiadanie futrzanego awatara.