Breaking the ‘Furries’ Stereotype13 min
Furries have a hard time being accepted. They are seen as obscene and dangerous. However, the furry fandom is adamant about exploring the different aspects of their personality through a furry avatar. Tracks explores this hidden world of artists and changed identities.