KIDS - Waga przyjaźni
Dla niektórych dzieci są kruchymi istotami niezdolnymi do zrozumienia świata. Dla innych są lepsze od nas, ponieważ opanowały rzeczy, o których dorośli już dawno zapomnieli. Niezależnie od perspektywy, różnice między dziećmi a dorosłymi są niezaprzeczalne i rzeczywiste. Na czym one polegają? Czego możemy się nauczyć od dzieci? Jak one funkcjonują?