Czy istnieje szyfr idealny?
Od zarania cywilizacji szukamy szyfru, którego nie da się złamać. To zadanie szczególnie istotne w dzisiejszym, cyfrowym świecie. Jest jednak pewien problem: metoda kodowania jest bezpieczna tylko do momenty jej złamania. Najnowszym zagrożeniem dla kryptografów jest komputer kwantowy. Czy znajdziemy metodę, która umknie nawet jemu?