Lodowy grobowiec
W 1897 roku trzech Szwedów wznosi się balonem ku biegunowi północnemu. Po kilku optymistycznych wiadomościach znikają bez śladu. Przez 33 lata narastają mity i spekulacje. Gdy topniejący lód odsłania ich ciała, fotografie i dzienniki, zaczyna się prawdziwe śledztwo. „Lodowy grobowiec” to opowieść o ambicji, obsesji i prawdzie uwięzionej w lodzie.