Ice Grave
Three men, a hydrogen balloon and the dream of the North Pole: In 1897, the Andrée expedition disappeared without a trace. It was not until 1930 that their preserved bodies, diaries and photographs were discovered on the remote Norwegian island of Kvitøya. Ice Grave delves into the still unsolved mystery of the mortal failure of a dangerous expedition.