Delikatne piękno Pakistanu
Tharparkar, położona na granicy pakistańsko-indyjskiej, jest 9. pod względem wielkości gorącą pustynią na świecie. Choć nieprzyjazna, tętni życiem. A raz w roku zmienia się w prawdziwy rajski ogród.