Wszystkie problemy Kalifornii13 min
Kalifornia to nie tylko wyjątkowa bioróżnorodność, bezkresne krajobrazy i legendy Doliny Krzemowej. Ten słoneczny stan jest także jednym z najbardziej newralgicznych obszarów Ameryki: coraz częściej trawią go wielkie pożary, coraz dotkliwsze stają się niedobory wody, a dodatkowo rośnie zagrożenie wstrząsami sejsmicznymi. Kalifornia to także kraina nierówności, w której stale rosnące koszty życia powodują marginalizację słabszych i biedniejszych obywateli.