Nigeria: kolos na glinianych nogach12 min
Nigeria to najbardziej zaludniony i najbogatszy kraj w Afryce. Lagos, główne miasto kraju, jest prawdziwym tyglem handlowym i finansowym. To także w Nigerii bije kulturalne serce Afryki – nie tylko w postaci afrobeatu, ale też kina, zwanego “Nollywood”.