Danone: Plaga mini butelek
Indonezja jest drugim po Chinach krajem na świecie odpowiedzialnym za zanieczyszczenie wód oceanicznych plastikiem. Organizacje ochrony środowiska, które zbierają i analizują odpady gromadzące się na plażach (i nie tylko), jako głównego winowajcę wskazują mini-butelki produkowane przez Danone. Francuska marka, pomimo swoich zobowiązań, pozostaje głównym trucicielem na tym obszarze.