Australijska piosenkarka Tones and I zasłynęła hitem „Dance Monkey”. Spotkaliśmy się z nią przed koncertem w Hamburgu, by porozmawiać o weselu, które urządziła swoim dziadkom i o swoich związkach z Johnnym Cashem. Zdradziła nam także, dlaczego chętnie zaprosiłaby Eminema na kolację.