Tones and I became famous with the hit "Dance Monkey". Today she tours the world with Macklemore. Before her concert in Hamburg, we visited the singer with her record box and asked her to play her favourite vinyl. She talks about the fake wedding she organised for her grandparents, what Johnny Cash has to do with it and why Eminem would be a good dinner guest.