Strzeliłam do Andy'ego Warhola
Dokument rzuca światło na tekst, który pozostał niezrozumiany w swoim czasie i przedstawia rozwój złożonej osobowości, która często była zniekształcana. Przede wszystkim jednak stara się poważnie spojrzeć na wizjonerski manifest, zamiast odrzucać go jako urojenia szalonej kobiety.