Chiny: o jeden lockdown za dużo
Trzy lata temu Chiny były pierwszym krajem zaatakowanym przez Covid-19. Dziś jest miejscem, do którego wirus najszybciej powrócił. To jedyny kraj w Azji, który utrzymuje zamknięte granice, posuwając się nawet do tego, że uniemożliwia swoim obywatelom podróżowanie poza Chinami. Od niedawna nowe ograniczenia uniemożliwiają Chińczykom i Chinkom swobodne życie. W odpowiedzi wybuchły bezprecedensowe protesty. Reportaż.