Rosyjska nowa normalność
Jesteś tym, co nosisz. Odzież pozwala uczestniczyć w dyskursie społecznym, wyrażać siebie i swój punkt widzenia. Jednak w czasach wojny i kryzysu moda jest również zinstrumentalizowana. Niezależnie od tego, czy chodzi o noszenie określonych kolorów i wzorów, określonych elementów odzieży, czy też nienoszenie ich wcale - moda jest polityczna i czasami mówi więcej niż tysiąc słów.