Re: Francuski ser w kryzysie
Prawdziwe francuskie sery muszą walczyć o przetrwanie. Tradycyjne camemberty czy brie są wypierane przez pasteryzowane zamienniki produkowane przez duże koncerny mleczarskie. Branżę serowarską osłabia też globalne ocieplenie i rosnące ceny. Czy jesteśmy świadkami kryzysu francuskiego dziedzictwa kulinarnego?