Re: French Cheese in Crisis
French cheese producers are worried: Unpasteurised varieties of cheeses such as Camembert or Brie are steadily losing market share to pasteurised mass-produced versions. Climate change and price increases in many areas are also affecting the producers of famous cheese specialities such as Salers. Is France's cheese culture, the pride of the nation, in danger?