Życie z rakiem30 min
Każdego roku ponad pół miliona Niemców słyszy diagnozę nowotworu. Choroba nie jest już dziś wyrokiem, szanse na wyzdrowienie są dużo wyższe niż jeszcze kilkadziesiąt lat temu, dzięki rozwojowi przełomowych terapii. Pacjenci mogą myśleć o życiu po chorobie.