Salwador: więzienie niczym gułag
Od czasu wycofania się wojsk francuskich Mali pogrąża się w coraz większym chaosie. Uzbrojone grupy terrorystyczne stopniowo przejmują pozycje bronione od prawie dziesięciu lat. Nasza ekipa reporterska towarzyszyła konwojowi wycofujących się sił francuskich. Udokumentowała zmiany, które sprawiają, że życie w Mali jest coraz trudniejsze. Film z lektorem.