Pakistan: przetrwać powódź13 min
Pakistan boryka się z masowymi powodziami. W ciągu ostatniego miesiąca zginęło ponad 728 osób, zniszczonych zostało 31 000 domów, utonęło 500 000 sztuk bydła i zniszczone zostały setki hektarów upraw. Powodzie błyskawiczne spowodowały osunięcia ziemi i zniszczyły tamy.