Bangladesz walczy z powodziami25 min
Od kilku lat Bangladesz i jego 164 mln mieszkańców wyraźnie odczuwają zmiany klimatu. Cyklony, powodzie i zalania są coraz częstsze. Domy, fabryki i warsztaty regularnie znajdują się pod wodą. Podejmowane są próby dostosowania się do nowej sytuacji. Przykładem może być statek-szpital cumujący na północy kraju, u brzegu Brahmaputry.