Unhappy
Jedzenie ma dla niektórych wielką moc uszczęśliwiania. Ale czy na pewno chodzi o szczęście, czy tylko dobre samopoczucie? Zadajemy to pytanie Johannie Dumet, artystce malującej potrawy przesycone kolorami. Swoją perspektywą dzieli się z nami też Nada Abouelsaad, która organizuje spotkania kulinarne, które są przestrzenią do dzielenia się i spędzania czasu we wspólnocie.