Daniel Avery
A oto i wielki powrót! W 2018 roku Daniel Avery dał spektakularny występ podczas Nuits Sonores. Utalentowany Brytyjczyk powraca w tegorocznej edycji festiwalu z koncertem, który na długo zapadnie nam w pamięć.