Grecja: trudny powrót do formy12 min
W 2008 r. grecki kryzys gospodarczy wstrząsnął całą Unią Europejską. Piętnaście lat później, po serii pakietów pomocowych i drastycznej polityce oszczędności, gospodarka Grecji pozostaje krucha, a wyzwań jest wiele: korupcja, upadająca służba cywilna, migracja, rywalizacja z Turcją, czy chińska kontrola nad kluczową infrastrukturą.