Gimnastyka (intelektualna)
Różowa, plastikowa i tak nierealistyczna, jak to tylko możliwe. Lalka Barbie już od lat 60. propaguje toksyczne urojenia na temat kobiecości. Jednak gdy przyjrzymy się jej z bliska, co zobaczymy pod warstwą plastiku? I co na ten temat mówi Greta Gerwing w swoim filmie „Barbie”?