Od Bolsonaro do Luli: jaka Brazylia?
Najnowszy raport IPCC po raz kolejny ostrzega: musimy szybciej redukować emisje, by utrzymać globalne ocieplenie poniżej krytycznego 1,5°C. Kto bierze sobie do serca przestrogi klimatologów? Sprawdzamy.