Are Some Countries Greener?13 min
The latest IPCC (Intergovernmental Panel on Climate Change) report estimates that to stay within a global warming threshold of 1.5°C, greenhouse gas emissions must peak by 2025. But how do country compare in the green rankings? The answer is complicated.