Czy geoinżynieria uratuje klimat?30 min
Kryzys klimatyczny wymaga natychmiastowego i skutecznego działania. Metody są różne, ale ostatnio uwagę zwraca geoinżynieria, nauka badająca możliwość ochłodzenia Ziemi oraz wyłapywania CO2 z atmosfery. Proponuje także wielkoskalowe modyfikacje pogody w celu przeciwdziałania zmianom klimatu. Jak? Sprawdziliśmy.