Brama Brandenburska
Czym byłby Berlin bez swojej kwadrygi? Jednak oprócz oczywistych walorów artystycznych, posąg bogini pokoju zdobiący Bramę Brandenburską w Berlinie reprezentuje bardzo ciekawą historię. By ją zrozumieć, powracamy do niegdyś burzliwych stosunków między Francją a Niemcami.