Fala techno od Pekinu po Tajpej (4/4)
Po wycieczce do Fruityspace, najsłynniejszego alternatywnego sklepu z płytami w Pekinie, SUNK zaprasza nas na swój koncert. Tymczasem tamiX przygotowuje się do pierwszego od czasu pandemii wyjazdu za granicę.