Fala techno od Pekinu po Tajpej (1/4)
Producentka i DJka SUNK działa w Pekinie. W jej twórczości słychać wyraźne wpływy tradycyjnej chińskiej kultury. W Tajpej Elvis T odkrywa przed nami powstającą z popiołów scenę techno.