Fala techno od Pekinu po Tajpej (3/4)
W Tajpej Elvis T. wyrusza na poszukiwanie swoich korzeni wraz z Lim Giongiem, ulubionym kompozytorem reżysera Hou Hsiao-Hsiena. Nieoczekiwane odkrywa nowe oblicze tajwańskiej tożsamości. W Pekinie SUNK odwiedza DADA Bar i Aurorę, dwa kluby, które pokazują, jak popularne jest techno w chińskiej stolicy.