Kultura
Pekin i Tajpej słyną ze swojej undergroundowej sceny techno, wokół której wytworzyły się bogate kontrkultury. Zanurzamy się w ten świat z trzema wyjątkowymi przewodnikami: producentką i DJką SUNK, DJem tamiXem i Elvisem T./HWA.