Anetha
To prawdziwa architektka brzmienia techno. Od kilku lat jest jedną z liderek nowej generacji francuskiej elektroniki. Do swoich setów wybiera mocne utwory w klimacie groovy. W 2023 r. wystąpiła na festiwalu Stone Techno, który odbył się w miejscu wpisanym na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO. Zapraszamy na dwie godziny najmocniejszych setów na pograniczu electro, EBM i techno lat 90. w wykonaniu Anethy!