Cała prawda o obrazach Van Gogha6 min
Vincent Van Gogh został uznany za wybitnego malarza dopiero po śmierci. Za życia był niezrozumiany. Dziś nazywamy go geniuszem koloru, ale w momencie malowania kolory, których używał były zupełnie inne. Jak naprawdę wyglądały obrazy Van Gogha?