Człowiek, który chciał zostać Drakulą6 min
Drakula narodził się w XIX w., w powieści Brama Stokera. Dziś znamy go głównie z kina. Opowiemy Wam o pewnym filmowcu od wampirów, który nie ukończył swego dzieła. Był tak nim zafascynowany, że stał się jego częścią. Poznajcie historię człowieka, który chciał zostać Drakulą.