"Bye Bye Tiberias"
Aktorka Hiam Abbass opowiada swojej córce, reżyserce Linie Soualem, historię swojej emigracji z Palestyny. Zabiera ją w nostalgiczną podróż do krain jej młodości, opowiadając o odważnych kobietach, które znajdowały w sobie siłę do oporu pomimo bolesnej historii.